tiistai 27. elokuuta 2013

Keskeneräiset työt

Välillä jotain ihan muuta. Vasemman käden ollessa vielä vähän rampa, olen tietenkin alkanut kiinnostua käsitöistä. En saa vielä oikein tehtyä mitään napinompelua raskaampaa kädellä, mutta se ei estä suunnittelua. Kaivelin käsityötarvikkeitani ja "välivaiheessa olevien töiden" varastoa. Löysin yhden ikuisuustyön, jota olen tehnyt jo useamman talven. Tämä tilkkutyö on tehty Kaffe Fassetin "Posliinikorit" -ohjeen mukaan, omista tilkuista soveltaen (kirjasta Tilkkutöiden taikaa).


Olen jopa saanut tikattua sen käsin, eli eihän siitä puutu kuin reunus. Miten voi olla niin vaikeaa saada jotain valmiiksi. Tänä syksynä otan tämän kyllä oikeasti työn alle. Heti kun käsi kestää. Ihan varmasti.


Edessä olisi reissu äidin luo sekä enon hautajaiset. Olen jo valmiiksi stressaantunut. Herra anna minulle hermoja.

I found this almost ready quilt "Porcelain baskets" after Kaffe Fassett's design when I was browsing through my handywork materials. I have even hand quilted it. Here's something for me to do when my hand gets better.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätät kommentin, ilahdun jokaisesta!