torstai 11. syyskuuta 2014

Bloggaajan blokki


Työpaikallani vieraili kuuluisa floristi Björn Kroner, joka piti päivän kurssin luonnonmateriaalien ja kukkien yhdistelemisestä kukka-asetelmissa. En osallistunut työtehtävien takia kurssille, mutta kävin näpsimässä kuvia valmiista töistä.


Olen ollut kirjoittamisen suhteen vähän blokkitilassa. Blogi ei päivity, kärsin ideapulasta. Kamerakaan ei tartu käteen helposti. Ehkä olen syysväsynyt. Syksy ei ole kyllä ihan minun parasta aikaani. 


Syksyn värit eivät ole omiani. En erityisemmin pidä keltaisesta, ruskea ja oranssi ovat hyvin vieraita värejä minulle. Liilat, pinkit, siniset ja muut kylmät värit sopivat paremmin mielenmaisemaani.


Aika hehkuvia värejä, vai mitä. Tällainen lähes yksivärinen kimppu on minun mieleeni. Monissa kimpuissa oli käytetty luonnonkasveja, esim. pitkissä varsissa olevia niittyleinikkejä, hiirenvirnoja ja muita lähes köynnöksen mittaisia versoja.


Tässä puunoksista tehtyyn rakennelmaan laitettiin yksittäisiä kukkia putkiloissa, jotka sidottiin alumiinilangalla oksiin. Oksien väliin lisättiin yksittäisiä luonnonversoja.


Koko pitkän pöydän pituisessa koristelussa oli yhdistetty erilaisia maljakoita ja astioita. Lopputulos oli vaikuttava. Pöydässä istujasta tuntuu varmaan kuin istuisi keskellä metsää.


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä ovat minustakin hienoja. Vähän kun mallia ottaa, niin itsekin saa samanlaisia. ;)

      Poista

Kiitos kun jätät kommentin, ilahdun jokaisesta!